Pagina's

vrijdag 22 april 2016

Yellow goes first

Ik ben dol op thema feestjes en als er een dresscode is dan ga ik daar enthousiast in mee.
In februari had ik deze warm gele jersey besteld nog niet wetende wat ik er van zou maken.

Pasen is inmiddels geweest en eigenlijk is het dan ook geen themafeest maar toch vond ik het ontzettend leuk om daar een jurk voor te maken. In maart was het nogal koud, dus het moest een jurk worden met mouwen. Voor deze gele stof vond ik het patroon van La Maison Victor de Lora jurk perfect.

Maar alleen geel vond ik een beetje eentonig en saai dus had ik knalroze elastische paspelband besteld. Deze heb ik toegepast bij zowel de mouwen als de zakken.

De paspelband er tussen zetten kostte wel wat extra tijd maar het resultaat mag er zijn. Een rits is met deze stof niet nodig.


De gele lora jurk is werkelijk fantastisch. Hij zit heerlijk, de pasvorm en lengte is top en het is heel makkelijk in elkaar te zetten.



lora jurk la maison victor geel


lora jurk la maison victor geel






knale gele lora jurk














































Geen opmerkingen:

Een reactie posten