Pagina's

donderdag 12 mei 2016

Lora en Ariel gaan samen met kersen

Als ik eenmaal gek ben van een patroon of stof dan maak ik er heeel erg veel van. 
Dat heb ik dus met de Lora jurk en de Ariel jurk van La Maison Victor. De Lora jurk heb ik sinds september al zo'n 5 keer gemaakt en de Ariel jurk ook al 3 keer. 
Maar soms wil ik supersnel een leuke jurk in een avond in elkaar zetten en dat kan dus als je het bovenstuk van de Lora op de Ariel zet. Easypeasy! 
De stof heb ik al eerder gebruikt voor mijn rok en nu wou ik van deze stof een lieve roze jurk. 
Bij deze stof past een eenvoudig patroon perfect en het is tricot dus een rits is niet nodig.
De halslijn heb ik ook aangepast. De Lora halslijn vind ik voor de zonnige dagen iets te hoog en te warm. Dus heb ik de halslijn gebruikt van mijn Burda jurk. En zo kan je door het samenvoegen van patronen weer allemaal nieuwe jurken maken. Ik ben zo verslaafd aan de kersen dat ik het liefst nog een kersen jurk maak. 
Gelukkig heb ik nog wat andere stoffen liggen die er eerst aan moeten geloven eer ik een nieuwe stof koop.
lora en ariel jurk la maison victor




Geen opmerkingen:

Een reactie posten