Pagina's

maandag 13 juni 2016

Allemaal rokjes, Allemaal bloemen

Vorig jaar lente zag ik op de stoffenbeurs een leuke zware denim stof liggen met bloemen voor nog geen 6 euro. Ik kon het niet laten liggen alhoewel ik nog niet wist wat ik er van moest maken.

Een jurk? Nee daar is de stof te zwaar voor. Een kokerrok? Dat ook niet. De stof geeft niet mee, dus dat kan niet lekker zitten.
Mijn naaijuf had er toen wel een idee over, maar ik had mijn twijfels. Totdat ik een paar weken later het boek 'Allemaal rokjes' kocht. Ik kreeg zoveel vrolijke inspiratie van dit boek.


Ineens wist ik het! Een simpel A lijn rokje met een knalroze paspelband.
Et voilĂ , een vrolijk bloemig rokje. Ik word altijd helemaal happy als ik hem aan heb.

Het is al weer even geleden dat ik dit rokje heb gemaakt en dat zie ik dan ook aan de afwerking. De paspelband zit er niet heel erg mooi in, maar volgens mij valt het niet zo heel erg op. Toch?

allemaal rokjes denim a lijn





Geen opmerkingen:

Een reactie posten